Το 2ο ΓΕλ Ευόσμου συμμετείχε στο πανελλήνιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα-διαγωνισμό «Ποντιακός Ελληνισμός : Μνήμες και όνειρα» που τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής της Unesco.
Στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος συνολικά 91 σχολεία σε Ελλάδα, Κύπρο και ομογένεια και κατατέθηκαν 740 μαθητικές δημιουργίες από μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το σχολείο μας κατέλαβε:
- την 1η θέση στην κατηγορία Ταινία με το έργο «Από τον Εύξεινο Πόντο στη Θεσσαλονίκη: Η εγκατάσταση των Ποντίων στην πόλη μας» με συμμετοχή 11 μαθητών από την Α’ και Β’ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Φουτσιτζή Ευαγγελία (ΠΕ02). Οι μαθητές που συμμετείχαν είναι:
- Βασιλειάδης Ραφαήλ Ζάχου Ειρήνη
- Θεοδωρακόπουλος Χρήστος
- Ιορδάνου Ειρήνη
- Μαρμαρίδου Αραβέλα
- Μωυσίδου Δήμητρα
- Νικολαϊδου Βάσια
- Παρισίδου Στέλλα
- Πατσατζάκη Ευαγγελία
- Σαχινίδου Ιωάννα
- Συνάθης Ιωάννης
11. Σαχπαζίδης Χάρης
Η ταινία είναι διαθέσιμη στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://2lyk-evosm.thess.sch.gr/wordpress/?cat=36
- την 1η θέση στην κατηγορία Ποίημα με το έργο «Ο χαμένος ήλιος» του μαθητή Ζαφειρίου Νικόλαου της Β’ Τάξης και υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Γιάννου Βασιλική (ΠΕ02).
ΠΟΙΗΜΑ_ΕΥΟΣΜΟΥ 2ο ΓΕΛ_Β ΤΑΞΗ
- την 3η θέση στην κατηγορία Εικαστικά με το έργο «Προορισμός; Ο θάνατος» της μαθήτριας Καρυοφύλλη Ελένης της Β’ τάξης με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κο Σαπουνά Παναγιώτη (ΠΕ02).
Το 2ο ΓΕλ Ευόσμου συμμετείχε στο πανελλήνιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κύπρος- Ελλάδα-Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες» που τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας και των Υπουργείων Παιδείας Ελλάδας και Κύπρου.
Στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος συνολικά 178 σχολεία σε Ελλάδα και Κύπρο και κατατέθηκαν 757 μαθητικές δημιουργίες από μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (425 εικαστικά έργα).
Το σχολείο μας κατέλαβε την 2η θέση στην κατηγορία Ζωγραφική
με το έργο «Δακρυσμένες Παραλίες» της μαθήτριας Καρυοφύλλη Ελένης της Β’ τάξης και υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κο Σαπουνά Παναγιώτη (ΠΕ02).
Η Διεύθυνση του σχολείου και ο Σύλλογος καθηγητών συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και τους εκπαιδευτικούς για τη διάκρισή τους και στηρίζει και ενθαρρύνει παρόμοιες προσπάθειες.