Με μεγάλη μας χαρά, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το σχολείο μας, με ομάδα μαθητών και μαθητριών, συμμετέχει σε έκθεση φωτογραφίας του Δικτύου:
“Κλικ, Προστατευσέ το”, με 2 πόστερ,
στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων “Archipelago Green Journalists”
και
στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ “Educational Archipelago”.
Συγχαρητήρια σε όλους/όλες τους/τις μαθητές/τριες που συμμετείχαν στις ομάδες δράσεις και εκφράστηκαν καλλιτεχνικά!
Ακολουθεί η πρόσκληση:
Σας προσκαλούμε στα εγκαίνια έκθεσης μαθητικής φωτογραφίας του Δικτύου “Κλικ, προστάτευσέ το!” αυτή την Παρασκευή 8/05/2026 στις 19.00 στο Πολυλειτουργικό Κέντρο Μ. Θεοδωράκης στο Ελευθέριο Κορδελιό.
Μία όμορφη και αποτελεσματική συνεργασία των εκπαιδευτικών 9 σχολείων του Δικτύου, του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου και του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου.
Διάρκεια εκθεσης: 8 έως 13 Μαΐου.
Ωράριο λειτουργίας έκθεσης:
-Παρασκευή 08/05 εγκαίνια έκθεσης 19:00
-Σάββατο 09/05 7πμ-3μμ
-Κυριακή κλειστά
-Δευτέρα 11/05 7πμ-8μμ
-Τρίτη 12/05 7πμ-11:30μμ
-Τετάρτη 13/05 7πμ-3μμ
Κατά την διάρκεια της έκθεσης, μπορείτε να ψηφίσετε/επιλέξετε την αγαπημένη σας φωτογραφία, κολλώντας post it!
Σας περιμένουμε




