Προετοιμασία για την εγγραφή των μαθητών της Α’ και Β’ Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2026-2027

Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της Α’ και Β’ Λυκείου θα πρέπει να στείλουν υπεύθυνες δηλώσεις στο σχολείο μέχρι την Πέμπτη 02/04/2026 για να καθορίσουν τον γονέα ή κηδεμόνα ο οποίος θα πραγματοποιήσει την ηλεκτρονική εγγραφή του/της μαθητή/τριας την επόμενη σχολική χρονιά 2026-2027.

Προσοχή υπάρχουν δύο διαφορετικές δηλώσεις, μία για τον γονέα που θα κάνει την ηλεκτρονική εγγραφή και μία για τον γονέα που συναινεί.

Ο γονέας/κηδεμόνας που θα πραγματοποιήσει την ηλεκτρονική εγγραφή θα πρέπει να στείλει στο σχολείο υπογεγραμμένη και επικυρωμένη από τα ΚΕΠ την παρακάτω ηλεκτρονική δήλωση:

Ο έτερος γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να συναινέσει στέλνοντας στο σχολείο υπογεγραμμένη και επικυρωμένη από τα ΚΕΠ την παρακάτω ηλεκτρονική δήλωση:

Οι δηλώσεις εναλλακτικά μπορούν να γίνουν μέσω gov.gr ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

και να σταλούν στο email του σχολείου.

Ακολουθεί η επιστολή προς τους γονείς/κηδεμόνες: